Podpora uporabnikom
>> INFORMACIJE IN NAVODILA
• Informacije o sistemih inzulinskih črpalk:
-
- T : 01 542 51 11
- E: podpora@zaloker-zaloker.si
• Informacije o drugih izdelkih, naročilnicah in naročilih potrošnega materiala:
-
- T: 01 587 40 90
- E: trgovina@zaloker-zaloker.si
Za vsa vprašanja v zvezi z uporabo inzulinskih črpalk in sistemov za neprekinjeno merjenje glukoze so vam na voljo naši edukatorji.
Za posvet se naročite na telefonsko številko 01 542 51 11 ali pišite na podpora@zaloker-zaloker.si.*
Za tehnično pomoč uporabnikom inzulinskih črpalk in sistemov za neprekinjeno merjenje glukoze je dežurni edukator/ka na voljo na telefonski številki 051 316 560.
Pošljite SMS sporočilo na številko 041 663 460.
Delovni čas trgovine:
- ponedeljek, sreda, četrtek: 8.00 - 15.00
- torek: 8.00 - 18.00
- pet: 7.00 - 14.00
VPRAŠANJA V ZVEZI Z INZULINSKIMI ČRPALKAMI
Za osebni obisk pri edukatorju/ki predhodno pokličite. Zaradi organizacije prostora je za daljši posvet z edukatorjem/ko nujna predhodna najava.
Uveljavljanje reklamacij naprav in potrošnega materiala:
- Reklamacijo medicinskih pripomočkov, pri katerih garancijo daje proizvajalec, lahko uveljavljate v obdobju, ki je navedeno v garancijskih pogojih (npr. inzulinska črpalka 4 leta, oddajnik za neprekinjeno merjenje glukoze 1 leto, merilnik glukoze v krvi 5 let).
- Reklamacijo medicinskih pripomočkov z rokom uporabe (glukozni senzor, infuzijski set, rezervoar ipd.) lahko uveljavljate do izteka roka uporabe, ki je naveden na ovojnini.
- Reklamacijo proizvodov, pri katerih proizvajalec garancije ne navaja (sponke, torbice ipd.) lahko uveljavljate 12 mesecev od dneva nakupa.
Pri oceni upravičenosti reklamacije sledimo protokolu proizvajalca in Izjavi o garanciji (Garancijski list). Ob uveljavljanju reklamacije predložite kopijo računa.
Splošne pravice in dolžnosti kupca in prodajalca določa Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Reklamacije sporočite preko e-pošte na podpora@zaloker-zaloker.si.
Potrebujemo naslednje podatke:
- Naziv pripomočka
- Serijsko številko pripomočka ali potrošnega materiala (npr. LOT glukoznega senzorja)
- Kratek opis napake
- Pri glukoznih senzorjih tudi mesto vstavitve (npr. roka, trebuh ipd.)*
*Prosimo, da reklamacije glukoznih senzorjev uveljavljate najkasneje 30 dni od nastanka vzroka za reklamacijo. Reklamirate lahko vsak glukozni senzor, ki zaradi tehničnih vzrokov ne deluje ali ne deluje dovolj dolgo (vsaj 6 dni). Ob reklamaciji 5 ali več glukoznih senzorjev v sporočilo pripnite izpis iz programa CareLink PERSONAL (v obliki csv).
Navodila za pripravo izpisa: TUKAJ
Za vsa naročila potrošnega materiala, informacije o naročilnicah in svetovanje, nas v času delovnika pokličite na 01 587 40 90, ali nam pišite na e-naslov trgovina@zaloker-zaloker.si.
Delovnik trgovine Zaloker & Zaloker d.o.o.:
- pon, sre, čet: 8.00 - 15.00
- tor: 8.00 - 18.00
- pet: 7.00 - 14.00
Sobota, nedelja, prazniki: zaprto
Dežurni edukator za inzulinsko črpalko ali sistem za neprekinjeno merjenje glukoze:
- pon-čet: 7.00-15.00
- pet: 7.00-14.00
Za osebno srečanje se je treba vnaprej naročiti.
Oddaljena tehnična pomoč je namenjena uporabnikom programov GLUCOFACTS® in CareLink® Personal.
V primeru, da imate težave izven naših uradnih ur, nam pišite na naslov podpora@zaloker-zaloker.si in k sporočilu pripišite svojo kontaktno telefonsko številko. Kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času (v času našega delovnika).
Povezava za oddaljeno tehnično podporo
|