O nas
Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. na področju zdravja deluje od leta 1993. Tedaj smo v Slovenijo pripeljali prve sisteme za merjenje glukoze v krvi, proizvajalca Bayer. Danes na trgu s svojimi skrbno izbranimi proizvodi in strokovnim osebjem skrbimo za izboljšanje kakovosti življenja na več področjih. Na slovenskem trgu zastopamo proizvajalce vrhunskih medicinskih pripomočkov, ki ljudem omogočajo kvalitetno življenje in lažje opravljanje vsakodnevnih aktivnosti in obveznosti.
Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. je dolgoletni aktivni član Trgovinske zbornice Slovenije, ustanovni član združenja proizvajalcev in distributerjev IVD (in vitro diagnostičnih) medicinskih pripomočkov v Sloveniji (SIEDMA) ter član združenja proizvajalcev in distributerjev medicinske tehnologije in storitev MedTech Slovenija.
Strategija
- Sledenje razvoju posameznih vej medicinske stroke s področja delovanja podjetja.
- Kakovostne storitve (strokovnost, zanesljivost, odzivnost, fleksibilnost).
- Biti drugačen in izviren.
- Sodelovanje s partnerji gradimo na dolgoročnih odnosih in dobremu imenu podjetja.
- Pravilen in preudaren izbor znanih proizvajalcev, ki ponujajo najboljše proizvode ter imajo odlično zasnovano razvojno politiko.
- Načrtno vlaganje v razvoj kadrov za njihovo strokovno usposobljenost in timsko delo.
- Trajnostno naravnano poslovanje (digitalizacija podjetja, racionalna raba vseh virov energije …), zniževanje okoljskega odtisa.
Delovanje
Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. je usmerjena v kakovostno ponudbo medicinskih pripomočkov in izdelkov za izboljšanje ali ohranjanje zdravja, lajšanja bolečin in zdravljenja.
Poslanstvo
Poslanstvo naše družbe je slovenskemu trgu ponuditi najnovejše in najboljše proizvode – medicinske pripomočke, namenjene izboljšanju kvalitete življenja uporabnikov. Poleg tega si prizadevamo z vsemi našimi aktivnostmi spodbujati zdravstvene delavce k uvajanju in širitvi uporabe novih metod in tehnologij, ki vplivajo na nove pristope za boljše in/ali lažje vodenje ter zdravljenje bolezni. Ne nazadnje je naše poslanstvo tudi ozaveščanje in širjenje vedenja o boleznih, tako pri bolni kot pri zdravi populaciji.
Cilj
Cilj družbe je doseči in ohranjati zadovoljstvo zdravstvenih delavcev, kupcev, uporabnikov in zaposlenih.
Vizija
- Usmeritev v nenehen razvoj podjetja.
- Ustvarjanje in ohranjanje kvalitetnih partnerskih odnosov.
- Doseganje najvišje stopnje specializiranosti na področjih delovanja podjetja.
- Transparentno, moralno in družbeno odgovorno delovanje.
- Zavezanost k vzdržnemu trajnostnemu razvoju in okoljski vzdržnosti.
Za tehnično podporo podjetja skrbi ZupO.si, Globalno informacijska družba d.o.o.
"Trajnostni razvoj je takšen razvoj, ki zadošča današnjim potrebam, ne da bi pri tem ogrožal možnosti prihodnjih generacij, da zadostijo svojim lastnim potrebam."
(Svetovna komisija za okolje in razvoj)
Zavzemamo se za rešitve, ki zadovoljujejo današnje potrebe, ne da bi s tem ogrožali priložnosti prihodnjih generacij. To izkazujemo z uporabo trajnostnih praks, zmanjševanjem odpadkov, etičnem poslovanju, vlaganju v dobro počutje zaposlenih in podpori lokalnim skupnostim.
Verjamemo, da lahko skupaj ustvarimo boljši svet, poln priložnosti, spoštovanja in harmonije bivanja za nas in prihodnje generacije.
Družbena odgovornost
Družbena odgovornost, kot pomemben del našega poslovanja, temelji na spoštovanju in skrbi za dobrobit zaposlenih, lokalne skupnosti in njenih posameznikov ter okolja.
Z načrtnim vlaganjem v razvoj kadrov in trajnostno naravnanim poslovanjem, kot sta digitalizacija in racionalna raba virov, znižujemo okoljski odtis in krepimo odgovornost do družbe in okolja. S svojim poslovanjem gradimo dolgoročne odnose, ki temeljijo na zaupanju, inovativnosti in skrbi za skupno dobro. Naš cilj ostaja zadovoljstvo poslovnih partnerjev, uporabnikov in zaposlenih.
Vrednote, ki smo jih zapisali, nas vodijo do ciljev, ki jih uresničujemo.
Skrb za okolje
Spodbujamo odgovorno ravnanje z delovnimi sredstvi, preudarno pristopamo k (upo)rabi energentov, ločujemo odpadke ter stremimo k izbiri trajnostnih materialov, ki so prijazni naravi in našemu zdravju.
Z investicijami v programe za optimizacijo poslovanja prihranimo postopke in materiale, ki so breme zaposlenim in okolju. Tako z vlaganjem v takšne rešitve prispevamo k manjši porabi in izrabi naravnih virov (papir, voda itd.).
Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. je v letu 2022 zmanjšala delež tiskovin in začela prehajati v digitalni način komunikacije in obveščanja strokovne in laične javnosti.
Našo pobudo k zmanjšanju tiska lahko prepoznate po naši modri ali zeleni ikoni Z&Z eko drevesca:

Ekonomska odgovornost
Zavezali smo se, da delež prihodkov namenimo trajnostnim izdelkom in storitvam ter učinkoviti rabi virov. Hkrati skrbimo za transparentno poslovanje in izpolnjevanje regulativnih zahtev.
Z optimizacijo porabe virov se trudimo zmanjšati stroške in okoljski odtis podjetja.
Usmerjamo se k sodelovanju z dobavitelji, ki sledijo trajnostnim praksam, zagotavljajo pravične delovne pogoje in uporabljajo okolju prijazne metode proizvodnje.
Z digitalizacijo in avtomatizacijo povečujemo produktivnost: uporaba digitalnih orodij omogoča boljše sledenje procesom in boljšo porabo virov.
Implementiramo prakso zmanjšanja odpadkov, reciklažo in ponovno uporabo materialov, s čimer se zmanjšujejo stroški odstranjevanja odpadkov in ohranja vrednost surovin.
Investiramo v izobraževanje in usposabljanje zaposlenih, zagotavljanje poštenih plač in ustvarjanje delovnega okolja, ki spodbuja produktivnost in zadovoljstvo zaposlenih.
Skrb za zaposlene

Zaposleni se na poti do cilja soočamo z izzivi, iščemo inovativne pristope, bogatimo svoje znanje, vzpostavljamo zaupanje in na tej poti tudi rastemo – strokovno in osebnostno.
Zaposlenim nudimo varno delovno okolje in sredstva, prilagajamo se potrebam posameznika in upoštevamo morebitne izredne situacije, kjer izkazujemo razumevanje in podporo. Družba redno spremlja zadovoljstvo zaposlenih, zbira predloge za izboljšanje in jih smotrno implementira v poslovanje.
Sprostitev telesa, uma in duha je zelo pomembna, zato zaposlene spodbujamo k različnim aktivnostim, ki izboljšajo počutje in ohranjajo zdravje. Ker je pomembna sprostitev tudi znotraj naše družbe, redno praznujemo rojstne dneve in obletnice, veselimo se tudi ob doseganju želenih rezultatov in ciljev, enkrat letno se povezujemo na »team buildingih«, vse nas obišče Dedek Mraz itd.
Sodelovanje z lokalnimi skupnostmi in družbo
Kot družbeno odgovorno podjetje stremimo k temu, da prispevamo lokalni skupnosti in družbi, ki nam omogoča obstoj. Podpiramo nesebično delo Prvih posredovalcev in gasilcev, presejalne programe, društva, posameznike, ki se razvijajo na področju športa in kulture …
SPREJEM NAROČIL
KONČNI KUPCI – TRGOVINA
POMEMBNO!
Informacije o veljavnosti naročilnice ter naročanje potrošnega materiala za uporabnike inzulinskih črpalk poteka preko sistema Z&Z Skrbnik.
T: 01 587 40 90
W: trgovina.zaloker-zaloker.si
E: trgovina@zaloker-zaloker.si
Delovni čas trgovine
Pon, sre, čet: 8.00 – 15.00
Tor: 8.00 – 18.00
Pet: 7.00-14.00
Sob, ned, prazniki: zaprto
PODPORA UPORABNIKOM
Senzor za neprekinjeno merjenje glukoze Sibionics: 041 930 100
Inzulinske črpalke: 01 542 51 11
E: podpora@zaloker-zaloker.si
Če se želite pogovoriti z edukatorjem, vas prosimo, da nas pred obiskom pokličete in se dogovorite za termin obiska.
PRAVNE OSEBE
T: 01 542 51 11
F: 01 542 43 32
E: tajnistvo@zaloker-zaloker.si
Prosimo, da naročilu pripišete podatke pravne osebe, telefonsko številko in kontaktno osebo.
STROKOVNO SVETOVANJE – PROGRAM “OSKRBA RAN IN POŠKODB”
Melita Grumerec
M: 041 318 260
E: melita.grumerec@zaloker-zaloker.si
W: www.rane.si
STROKOVNO SVETOVANJE – PROGRAM “PREVENTIVA IN OSKRBA NA DOMU”
Patricia Uzar
M: 041 452 999
E: patricia.uzar@zaloker-zaloker.si
W: www.rane.si
STROKOVNO SVETOVANJE – PROGRAM “NEVROMODULACIJA”
Tjaša Kosi
M: 040 193 444
E: tjasa.kosi@zaloker-zaloker.si
Jerneja Lebar
M: 031 483 871
E: jerneja.lebar@zaloker-zaloker.si
POROČANJE O ZAPLETIH – VIGILANCA
Polona Bajda
T: 01 542 51 11
E: vigilanca@zaloker-zaloker.si
Zaloker & Zaloker d.o.o.
Kajuhova ulica 9
SI-1000 Ljubljana
Davčna številka: SI25971808
Matična številka: 5308097000
TRR: IBAN SI56 0400 1004 9703 662 (OTP banka d.d.)
BIC: KBMASI2X
www: zaloker-zaloker.si
www: sladkorna.si
www: rane.si
www: contournextone.si
www: contournext.si
www: sistem-minimed-780g
www: oskrbarane.si
Nahajamo se v bližini nakupovalnega središča BTC, med Šmartinsko in Zaloško cesto.
Zaloker & Zaloker d.o.o. (v nadaljevanju: družba) spoštuje vašo zasebnost in ravna z osebnimi podatki v skladu z veljavno zakonodajo, zlasti z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) ter Splošno uredbo (EU) 2016/679 o varstvu podatkov (GDPR). To pravno obvestilo vsebuje informacije o upravljavcu, namenih obdelave osebnih podatkov, pravnih podlagah, pravicah posameznikov, rokih hrambe, uporabnikih podatkov, varnostnih ukrepih ter kontaktnih podatkih v zvezi z varstvom osebnih podatkov.
Upravljavec osebnih podatkov
Upravljavec vaših osebnih podatkov je Zaloker & Zaloker d.o.o., s sedežem na naslovu Kajuhova ulica 9, 1000 Ljubljana, Slovenija.
Kontaktni podatki upravljavca: telefon +386 1 542 51 11, e-pošta info@zaloker-zaloker.si, spletna stran www.zaloker-zaloker.si. Družba je registrirana pri Okrožnem sodišču v Ljubljani (matična številka 5308097000, ID za DDV: SI25971808). Družba trenutno ni zavezana imenovati pooblaščene osebe za varstvo podatkov (DPO), vendar lahko vsa vprašanja, ali zahteve v zvezi z obdelavo osebnih podatkov naslovite na zgoraj navedene kontaktne podatke.
Pravna podlaga obdelave
Podatke zbiramo in obdelujemo izključno za izrecne, določene in zakonite namene ter samo v obsegu, ki je nujen za uresničitev teh namenov. Obdelava osebnih podatkov poteka v skladu z:
- Uredbo (EU) 2016/679 (GDPR)
- Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2)
- Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2)
- Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot)
- Uredbo (EU) 2017/745 o medicinskih pripomočkih (MDR)
- drugimi predpisi, kadar je to potrebno zaradi narave posamezne obdelave.
Nameni obdelave in pravna podlaga
Osebne podatke obdelujemo za naslednje namene:
Nakup izdelkov in izvajanje storitev: Podatki (ime, priimek, naslov, kontaktni podatki, podatki o naročilu ipd.) se obdelujejo za namen sklenitve in izvršitve pogodbe o prodaji ter za izpolnjevanje zakonskih obveznosti, kot so vodenje računovodske dokumentacije in davčni postopki.
Pravna podlaga: izvršitev pogodbe s posameznikom (6(1)(b) GDPR), izpolnjevanje zakonskih obveznosti člen (6(1)(c) GDPR), določbe ZVOP-2 o varstvu osebnih podatkov, določbe ZDavP-2, ki ureja obveznosti hranjenja računovodskih dokumentov, določbe ZVPot, ki varujejo pravice potrošnikov.
Ustvarjanje uporabniškega profila / upravljanje uporabniških računov: Obdelava podatkov registriranih uporabnikov spletnega mesta, vmesnika in spletne trgovine (npr. podatki, ki jih uporabnik posreduje ob registraciji: ime, priimek, e-pošta, telefonska številka) za namen omogočanja dostopa do računa, upravljanja uporabniških nastavitev, zgodovine naročil, komunikacije ipd.
Pravna podlaga: izvršitev pogodbe o uporabi računa (člen 6(1)(b) GDPR), zakoniti interes (6(1)(f) GDPR) ali privolitev (6(1)(a)), ob izvedeni presoji tehtanja interesov.
Oddaja naročil in reklamacij: Obdelava podatkov registriranih uporabnikov spletnega mesta in/ali vmesnika (npr. podatki, ki jih uporabnik posreduje ob registraciji: ime, priimek, e-pošta, telefonska številka) za namen obdelave in realizacije naročil in reklamacij.
Pravna podlaga: izvajanje pogodbe oz. ukrepi pred sklenitvijo pogodbe (6(1)(b) GDPR).
Posredovanje dokumentov, komunikacija: Obdelava podatkov registriranih uporabnikov spletnega mesta in/ali vmesnika in (podatki, ki jih uporabnik posreduje ob registraciji: ime, priimek, e-pošta, telefonska številka idr.) za namen komunikacije in digitalno oz. poštno pošiljanje dokumentov.
Pravna podlaga: izvajanje pogodbe (6(1)(b) GDPR).
Rezervacija termina: Obdelava podatkov uporabnika spletnega mesta (ime, priimek, e-pošta, telefonska številka) za namen komunikacije in obdelave rezerviranega termina za osebno ali spletno srečanje.
Pravna podlaga: izvajanje pogodbe (6(1)(b) GDPR) ali zakoniti interes (6(1)(f) GDPR).
Pošiljanje trženjskih vsebin: Obdelava podatkov naročnikov na e-novice oziroma prejemnikov trženjskih sporočil (e-poštni naslov) za namen obveščanja o naših izdelkih, storitvah in dogodkih.
Pravna podlaga: izključno na podlagi privolitve (6(1)(a) GDPR in 158. člen ZEKom-2).
Program zvestobe „Za lažje življenje“: Obdelava podatkov članov programa zvestobe (ime, priimek, kontaktni podatki, podatki o nakupih) za namen zagotavljanja ugodnosti članstva (npr. popusti, brezplačna pošiljanja, darilni izdelki) in obveščanja o novostih, ponudbah in drugih informacijah v okviru programa. Posameznik se lahko kadarkoli od programa odjavi oziroma prekliče svojo privolitev.
Pravna podlaga: privolitev posameznika (6(1)(a) GDPR) za prejemanje e-obvestil ter pogodba (6(1)(b) GDPR) za uveljavljanje članskih ugodnosti.
Zagotavljanje varnosti prostorov: Zaradi varovanja oseb in premoženja se izvaja videonadzor v svojih poslovnih prostorih. Posnetki videonadzora, ki lahko zajemajo podobo posameznika in se obdelujejo na podlagi zakonitega interesa, so namenjeni izključno za namen zagotavljanja varnosti in dokazovanja morebitnih incidentov (npr. tatvin ali poškodb). Območje videonadzora je označeno.
Pravna podlaga: videonadzor na podlagi zakonitega interesa (6(1)(f)) in skladno s 77. členom ZVOP-2.
Sledljivost medicinskih pripomočkov: Obdelava podatkov uporabnikov medicinskih pripomočkov za namen izpolnjevanja zakonsko predpisanih obveznosti.
Pravna podlaga: zakonska obveznost (6(1)(c) GDPR, MDR).
Analiza uporabe spletne strani: Obdelava podatkov o uporabi našega spletnega mesta (npr. piškotki, IP-naslovi, identifikatorji naprav, podatki o brskalniku, času dostopa ipd.) za namen zagotavljanja varnosti spletnega mesta, izboljševanja uporabniške izkušnje ter izvajanja statistik obiskov in učinkov oglaševanja. V ta namen lahko uporabljamo analitična orodja (npr. Google Analytics) in piškotke, ki se naložijo v uporabnikovo napravo.
Pravna podlaga: za nujno potrebne piškotke in obdelave – naš zakoniti interes za delovanje spletne strani in zagotavljanje informacijske varnosti (6(1)(f) GDPR); za vse druge piškotke (analitične, oglaševalske) pa privolitev uporabnika (6(1)(a) GDPR), skladno z ZEKom-2.
Izpolnjevanje zakonskih obveznosti: V določenih primerih obdelujemo osebne podatke tudi na podlagi zakonodaje: vodenje evidenc o izdanih računih in pogodbah, hranjenje dokumentacije o izpolnjevanju pogojev glede medicinskih pripomočkov, obveščanje uporabnikov o varnostnih ali odpoklicnih informacijah v zvezi z medicinskimi pripomočki, če tako zahteva zakon ali pristojni organ, ter posredovanje podatkov pristojnim organom (npr. Informacijskemu pooblaščencu, tržnemu inšpektoratu, policiji) v okviru njihovih pooblastil.
Pravna podlaga: izpolnitev zakonske obveznosti (6(1)(c) GDPR) oz. varovanje ključnih interesov posameznika (6(1)(d) GDPR) v primerih, ko gre za nujna varnostna obvestila.
Osebne podatke obdelujemo le v obsegu, ki je potreben za izpolnitev zgornjih namenov, in jih brez vaše privolitve ne uporabljamo za noben drug namen. Na podlagi testa sorazmernosti smo ocenili, da naši upravičeni interesi (npr. varnost, učinkovito poslovanje idr.) ne pretehtajo temeljnih pravic in svoboščin posameznikov. Posameznik lahko v zvezi z obdelavami na podlagi zakonitega interesa kadarkoli ugovarja (glejte poglavje o pravicah posameznikov).
Varovanje zasebnosti in osebnih podatkov
Ne zbiramo več podatkov, kot je nujno treba.
Vsi zaposleni so ustrezno usposobljeni glede varstva podatkov in pogodbeno zavezani k zaupnosti. Kršitev predstavlja hujšo kršitev delovnih obveznosti.
V skladu s členom 32 GDPR izvajamo ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zaščito osebnih podatkov pred nenamernim ali nezakonitim uničenjem, izgubo, spremembo, nepooblaščenim razkritjem ali dostopom. Ti ukrepi vključujejo predvsem fizično varovanje prostorov in strežniške opreme, zaščito IT-sistemov (protivirusna zaščita, požarni zidovi), šifriranje občutljivih podatkov, varnostno kopiranje podatkov, psevdonimizacijo ali anonimizacijo, kjer je mogoče, nadzor dostopa (le pooblaščene osebe imajo dostop do osebnih podatkov in samo v obsegu, ki je potreben za njihovo delo, redno izobraževanje zaposlenih).
Varnostne ukrepe redno pregledujemo in posodabljamo v skladu s tehnološkim razvojem ter najboljšimi praksami informacijske varnosti. Ob tem pa opozarjamo, da noben sistem prenosa podatkov prek interneta ali elektronskega shranjevanja ni popolnoma varen. Zato si prizadevamo za najvišjo možno raven varnosti, vendar ne moremo v celoti izključiti možnosti varnostnega incidenta.Podatke obdelujemo le za vnaprej določene, zakonite in sorazmerne namene. V primeru novega namena bomo predhodno pridobili vašo izrecno privolitev.
Postopek v primeru kršitve varstva osebnih podatkov
V primeru kršitve varstva osebnih podatkov, kot je nepooblaščen dostop, razkritje ali izguba osebnih podatkov, bomo ravnali skladno s:
- členom 33 GDPR – obvestilo nadzornemu organu (Informacijski pooblaščenec RS) v 72 urah, če je verjetno, da bo kršitev povzročila tveganje za pravice in svoboščine posameznikov;
- členom 34 GDPR – neposredno obvestilo posamezniku, če bi kršitev lahko povzročila visoko tveganje za njegove pravice (razen v izjemah, določenih z GDPR).
Kontaktni podatki za uveljavljanje pravic
Vse zahteve, vprašanja ali uveljavljanje katerekoli od vaših pravic v zvezi z obdelavo osebnih podatkov lahko naslovite:
- Po pošti: Zaloker & Zaloker d.o.o., Kajuhova ulica 9, 1000 Ljubljana (s pripisom “Za varstvo podatkov”)
- Po elektronski pošti: info@zaloker-zaloker.si
Prizadevamo si odgovoriti v najkrajšem možnem času, najpozneje pa v roku enega (1) meseca po prejemu vaše zahteve, skladno s členom 12 GDPR. Za dodatne informacije o obdelavi osebnih podatkov smo vam vedno na voljo preko zgoraj navedenih kontaktov.
Pravica do pritožbe
Če menite, da z obdelavo vaših osebnih podatkov kršimo določbe GDPR ali veljavne nacionalne zakonodaje, imate pravico vložiti pritožbo pri pristojnem nadzornem organu – Informacijskem pooblaščencu Republike Slovenije, skladno s členom 77 GDPR.
Kontaktni podatki nadzornega organa:
Naslov: Informacijski pooblaščenec RS, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana
E-pošta: gp.ip@ip-rs.si
Telefon: 01 230 97 30
Spletna stran: www.ip-rs.si
Vrste osebnih podatkov
Glede na namen lahko zbiramo različne kategorije osebnih podatkov:
Identifikacijski podatki: ime, priimek, uporabniško ime, geslo (šifrirano).
Kontaktni podatki: naslov stalnega ali začasnega prebivališča, naslov za dostavo, telefonska številka, elektronski naslov.
Podatki o naročilih in nakupih: naročeni izdelki, datumi naročil, načini plačila, zneski, status plačila in dostave, morebitne reklamacije in vračila.
Podatki o članstvu v programu zvestobe: datum pristopa, status članstva (aktivno/neaktivno), koriščene ugodnosti (npr. popusti, prejete brezplačne storitve ali izdelki), zgodovina nakupov v sklopu programa.
Podatki za trženje: podatki o prijavi na e-novice, podatki o odprtju prejetih e-poštnih sporočil in klikih na povezave (če uporabljamo orodja za spremljanje statistike e-poštnih kampanj).
Komunikacijski podatki: vsebina vaše komunikacije z nami po e-pošti, telefonu, preko obrazcev ali drugih kanalov, vključno z morebitnimi pritožbami in povratnimi informacijami.
Tehnični in spletni podatki: IP-naslovi, unikatni identifikatorji piškotkov, podatki o vašem brskalniku in napravi (tip naprave, operacijski sistem, verzija brskalnika), čas in trajanje obiska spletnega mesta, poizvedbe iskalnika na naši spletni strani, lokacijski podatki (če jih vaša naprava deli), ter drugi zapisi o uporabi naših spletnih storitev.
Podatki iz videonadzora: videoposnetki obiskovalcev in zaposlenih na območjih, kjer poteka nadzor (npr. vhod, prodajalna, skladišče, parkirišče), ki lahko vsebujejo datum, čas in lokacijo posnetka.
Morebitne posebne kategorije podatkov: Če nam posameznik zaradi narave povpraševanja ali storitve prostovoljno posreduje kakršnekoli občutljive podatke (npr. podatek o zdravstveni diagnozi v okviru svetovanja glede uporabe medicinskega pripomočka), te podatke obravnavamo z višjo stopnjo varstva in jih uporabljamo izključno za namen, za katerega so bili posredovani, z ustrezno pravno podlago (npr. izrecna privolitev posameznika ali varovanje vitalnih interesov posameznika).
Osebne podatke praviloma pridobimo neposredno od posameznika, na katerega se podatki nanašajo. V določenih primerih pa lahko podatke pridobimo tudi iz drugih virov, če tako določa zakon, ali če za to obstaja ustrezna pravna podlaga, kot je vaša privolitev (6(1)(a) GDPR), zakoniti interes upravljavca (6(1)(f) GDPR) ali izpolnjevanje zakonskih obveznosti (6(1)(c) GDPR).
V okviru izvajanja zdravstvenih storitev ali dobave medicinskih pripomočkov lahko obdelujemo osebne podatke, ki jih prejmemo od izbranega osebnega zdravnika ali drugega izvajalca zdravstvene dejavnosti, kadar je to potrebno za izpolnitev zakonske ali pogodbene obveznosti (npr. izvedba naročilnice za medicinski pripomoček v vlogi dobavitelja), skladno z veljavno zdravstveno zakonodajo in MDR. Ob izdaji določenih medicinskih pripomočkov lahko posameznika evidentiramo kot uporabnika izdanega pripomočka, kadar tako določajo predpisi (npr. za namene sledljivosti). V tem okviru lahko podatke (kot so ime, priimek, kontaktni podatki, vrsta pripomočka) pridobimo tudi od proizvajalca ali distributerja pripomočka, kadar je bil posameznik pri njih registriran kot uporabnik.
Uporabniki osebnih podatkov, posredovanje in zunanje povezave
Osebni podatki ne bodo nikoli prodani, oddani v najem ali posredovani tretjim osebam za njihove lastne namene, razen če tako določa zakon, ali je za to podana vaša izrecna privolitev.
Naše spletno mesto lahko vsebuje povezave na spletne strani tretjih oseb ali vdelane vsebine (npr. zemljevidi, videoposnetki). Ta politika zasebnosti velja le za naše spletno mesto. Ob uporabi zunanjih storitev začne veljati politika zasebnosti ustreznega ponudnika. Priporočamo, da si jo predhodno preberete.
Če se posameznik odloči za registracijo oziroma prijavo v naš informacijski sistem prek zunanjega ponudnika identifikacije (npr. Google, Facebook), upravljavec prejme osebne podatke, ki so potrebni za odprtje računa (npr. ime, priimek, elektronski naslov). Tovrstna prijava je prostovoljna in temelji na vaši privolitvi, pri čemer za obdelavo podatkov pri zunanjem ponudniku veljajo pogoji uporabe in politika zasebnosti tega ponudnika.
V okviru zakonitih namenov obdelave se lahko podatki razkrijejo naslednjim kategorijam prejemnikov:
- Zaposleni in pogodbeni sodelavci upravljavca, ki so za izvajanje svojih delovnih nalog pooblaščeni za dostop do osebnih podatkov ter so zavezani k varovanju zaupnosti in podatkov.
- Pogodbeni obdelovalci, ki za upravljavca izvajajo storitve obdelave podatkov na podlagi ustreznih pogodb v skladu z 28. členom GDPR, kot so:
- ponudniki gostovanja spletnih storitev in IT-vzdrževanja,
- ponudniki e-poštnih storitev (npr. sistemov za obveščanje strank),
- ponudniki plačilnih storitev (npr. banke, izdajatelji kartic),
- logistični partnerji (npr. kurirske službe, Pošta Slovenije),
- pooblaščeni serviserji in izvajalci storitev v zvezi z medicinskimi pripomočki,
- drugi prejemniki osebnih podatkov v okviru zakonitih zahtev
Osebni podatki se lahko razkrijejo tudi tretjim osebam, kadar za to obstaja ustrezna pravna podlaga (npr. zakonska obveznost ali zakoniti interes upravljavca), in sicer:
- Pristojnim državnim organom in regulatorjem (npr. inšpekcijski organi, sodišča, organi pregona), kadar je to določeno z zakonom ali nujno za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov (npr. predložitev evidenc o izdanih medicinskih pripomočkih Ministrstvu za zdravje).
- Zunanjim svetovalcem (npr. odvetnikom, revizorjem), kadar je to nujno za uresničitev zakonitega interesa upravljavca v okviru pravnih postopkov ali notranjih presoj, pri čemer so ti zavezani k zaupnosti na podlagi poklicne dolžnosti ali pogodbe.
- Povezanim družbam v okviru poslovne skupine, vendar le, če bi do takšne povezave prišlo, ob obstoju zakonite podlage in izvedbi vseh ustreznih zaščitnih ukrepov (npr. standardne pogodbene klavzule, notranja pravila skupine).
Upravljavec vselej zagotavlja, da se posreduje le najmanjši obseg podatkov, potreben za doseg namena posredovanja, in da so pri tem zagotovljeni vsi tehnični in organizacijski ukrepi za varovanje podatkov skladno z GDPR.
Prenos osebnih podatkov v tretje države
Upravljavec osebnih podatkov praviloma ne prenaša osebnih podatkov v države izven EU oziroma Evropskega gospodarskega prostora (EGP). V primeru, da pride do potrebe po prenosu osebnih podatkov v t. i. »tretjo državo« (npr. zaradi uporabe storitev obdelovalca, ki gostuje na strežnikih v ZDA), se prenos izvede zgolj v skladu s pogoji iz poglavja V Uredbe (EU) 2016/679 (GDPR).
Prenos je dovoljen, če je izpolnjen eden izmed naslednjih pogojev:
- Obstoj sklepa o ustreznosti s strani Evropske komisije (člen 45 GDPR).
- Uporaba ustreznih zaščitnih ukrepov, kot so standardne pogodbene klavzule (člen 46(2)(c) GDPR) ali zavezujoča poslovna pravila (člen 47 GDPR).
- Izrecna privolitev posameznika po seznanitvi z morebitnimi tveganji, kadar ni podlage iz členov 45 ali 46 (člen 49(1)(a) GDPR).
- Uporaba dodatnih tehničnih zaščitnih ukrepov, kot so šifriranje, psevdonimizacija ali drugi mehanizmi.
- Posameznik lahko na zahtevo prejme dodatne informacije o konkretnih prenosih podatkov izven EGP in uporabljenih zaščitnih ukrepih.
Hramba osebnih podatkov
Osebni podatki se hranijo le toliko časa, kolikor je to nujno za dosego namena njihove obdelave oziroma v skladu z roki, določenimi v členu 5(1)(e) GDPR in relevantni nacionalni zakonodaji (npr. Zakon o računovodstvu, Zakon o davku na dodano vrednost, ZVOP-2).
- Uporabniški računi
Podatki se obdelujejo na podlagi člena 6(1)(b) GDPR (izvedba pogodbe) in člena 6(1)(f) GDPR (zakoniti interes za upravljanje računa). Hranijo se do deaktivacije računa, nato še največ 2 leti, razen če zakon določa daljši rok ali je to nujno zaradi morebitnih pravnih zahtevkov.
- Podatki o nakupih in pogodbah
Podatki se obdelujejo na podlagi člena 6(1)(b) GDPR in se hranijo 10 let od sklenitve pogodbe oz. izdaje računa, v skladu z davčnimi in računovodskimi predpisi. Po preteku roka se podatki izbrišejo ali anonimizirajo, razen če obstaja druga pravna obveznost (npr. člen 6(1)(c) GDPR).
- Program zvestobe
Obdelava temelji na izrecni privolitvi posameznika (člen 6(1)(a) GDPR). Podatki se hranijo do izstopa iz programa oziroma preklica privolitve. V primeru preklica se podatki izbrišejo oz. anonimizirajo v razumnem roku, razen če obstaja pravna obveznost za nadaljnjo hrambo. Za zagotavljanje zakonitosti pošiljanja tržnih sporočil lahko podatek o odjavi (t. i. črna lista) hranimo na podlagi člena 6(1)(f) GDPR.
- Videonadzor
Obdelava poteka na podlagi zakonitega interesa (člen 6(1)(f) GDPR) in skladno z določili 9. odstavka 76. člena ZVOP-2. Posnetki se praviloma hranijo največ 60 dni. V primeru incidentov se hramba lahko podaljša, vendar največ do 1 leta oziroma do zaključka postopkov. V primeru sodnega ali upravnega postopka se hramba lahko nadaljuje do dokončne rešitve zadeve.
- E-novice in trženjska komunikacija
Podatki o prijavi na prejemanje novic se obdelujejo na podlagi člena 6(1)(a) GDPR (privolitev). Po odjavi se obdelava preneha, podatki pa se izbrišejo v roku 30 dni, razen če je potrebna hramba dokazil o privolitvi (npr. 5 let po odjavi, na podlagi člena 6(1)(f) GDPR, za dokazovanje skladnosti obdelave pred preklicem).
- Tehnični in piškotni podatki
Tehnični dnevniški podatki (logi) se obdelujejo na podlagi člena 6(1)(f) GDPR zaradi zagotavljanja varnosti sistema. Hranijo se do 6 mesecev, razen v primeru varnostnega incidenta. Piškotki se obdelujejo na podlagi člena 6(1)(a) GDPR (privolitev) ali člena 6(1)(f) GDPR (nujni piškotki), skladno s Politiko piškotkov. Rok hrambe je odvisen od vrste piškotkov (npr. analitični do 14 mesecev, oglaševalski do 1 leta).
- Druge kategorije podatkov
Za druge vrste podatkov (npr. povpraševanja, kontaktni obrazci) velja obdelava na podlagi člena 6(1)(b), (c) ali (f) GDPR, glede na namen. Če se podatki obdelujejo na podlagi privolitve (člen 6(1)(a) GDPR) in posameznik privolitev prekliče, se podatki izbrišejo ali anonimizirajo, razen če obstaja druga pravna podlaga.
Po preteku obdobij hrambe se osebni podatki nepovratno izbrišejo ali anonimizirajo, skladno z načelom omejitve shranjevanja iz člena 5(1)(e) GDPR, na način, ki onemogoča ponovno identifikacijo posameznika.
Pravice posameznikov
Posameznikom, katerih osebne podatke obdelujemo, zagotavljamo uresničevanje vseh pravic, določenih z Uredbo (EU) 2016/679 (GDPR) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2). Pravice lahko posameznik uveljavlja s pisno zahtevo, poslano po pošti ali elektronski poti na kontaktne podatke upravljavca. Zahteve bomo obravnavali brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje v roku enega (1) meseca od prejema zahteve, skladno z 11. in 12. členom GDPR.
- Pravica do obveščenosti in dostopa
Imate pravico pridobiti informacijo, ali obdelujemo vaše osebne podatke, in če jih, dostop do teh podatkov ter informacij o obdelavi, vključno z nameni, vrstami podatkov, uporabniki, roki hrambe ter pravicami, ki vam pripadajo (člen 15 GDPR).
- Pravica do popravka
Imate pravico zahtevati popravek netočnih ali dopolnitev nepopolnih osebnih podatkov, ki se nanašajo na vas (člen 16 GDPR).
- Pravica do izbrisa (»pravica do pozabe«)
Lahko zahtevate izbris osebnih podatkov, kadar:
- podatki niso več potrebni za namene, za katere so bili zbrani,
- prekličete privolitev in ni druge pravne podlage za obdelavo (6(1)(a) in 17(1)(b) GDPR),
- ugovarjate obdelavi in ne obstajajo prevladujoči zakoniti razlogi (člen 21 GDPR),
- obdelava je nezakonita,
- to zahteva zakon (člen 17 GDPR).
Izbris ni mogoč, če je obdelava nujna za izpolnitev pravne obveznosti (6(1)(c) GDPR) ali za uveljavljanje oziroma obrambo pravnih zahtevkov (17(3) GDPR).
- Pravica do omejitve obdelave (člen 18 GDPR)
Imate pravico zahtevati omejitev obdelave svojih podatkov v naslednjih primerih:
- če izpodbijate točnost podatkov (za obdobje preverjanja),
- če je obdelava nezakonita, vendar ne želite izbrisa podatkov,
- če podatkov ne potrebujemo več, vi pa jih potrebujete za pravne zahtevke,
- če ste vložili ugovor (dokler se ne preveri, ali zakoniti interesi prevladajo nad vašimi).
- Pravica do prenosljivosti podatkov
Če se obdelava izvaja na podlagi vaše privolitve (6(1)(a) GDPR) ali pogodbe (6(1)(b) GDPR), in z avtomatiziranimi sredstvi, imate pravico, da prejmete osebne podatke v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, ter da te podatke prenesete drugemu upravljavcu. Če je tehnično izvedljivo, lahko prenos izvedemo neposredno; (člen 20 GDPR).
- Pravica do ugovora obdelavi
Kadar obdelava temelji na zakonitem interesu (6(1)(f) GDPR) ali se izvaja za namene neposrednega trženja, lahko kadarkoli ugovarjate takšni obdelavi; (člen 21 GDPR).
V primeru trženja bomo obdelavo nemudoma prenehali.
Če ugovarjate obdelavi na podlagi zakonitega interesa, bomo podatke prenehali obdelovati, razen če dokažemo nujne legitimne razloge, ki prevladajo nad vašimi interesi ali pravicami, ali če je obdelava potrebna za pravne zahtevke.
- Pravica do preklica privolitve
Če obdelava temelji na vaši privolitvi (6(1)(a) GDPR ali 9(2)(a) GDPR), lahko to privolitev kadarkoli prekličete. Preklic ne vpliva na zakonitost obdelave, ki se je izvajala pred preklicem. Po prejemu preklica bomo obdelavo podatkov v ta namen nemudoma ustavili; (7(3) GDPR).
- Pravica v zvezi z avtomatiziranim odločanjem in profiliranjem
Imate pravico, da se v zvezi z vami ne sprejme odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno s profiliranjem, in ima pravne ali podobne učinke; (člen 22 GDPR).
Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. ne izvaja takšnega odločanja ali profiliranja.
Za potrebe zanesljive identifikacije si pridržujemo pravico, da vas pozovemo k predložitvi dodatnih podatkov ali dokumentov (npr. osebni obisk, predložitev identifikacijskega dokumenta).
Če je zahteva očitno neutemeljena ali pretirana (zlasti če se ponavlja), si v skladu s členom 12(5) GDPR pridržujemo pravico do zavrnitve zahteve ali zaračunavanja razumne pristojbine, ki krije administrativne stroške.
Uporabniški račun in registracija
Za dostop do spletne trgovine in koriščenje določenih funkcionalnosti na spletni strani se lahko uporabniki registrirajo in ustvarijo svoj uporabniški račun. Ob registraciji zbiramo in obdelujemo osebne podatke, ki so nujno potrebni za ustvarjanje in upravljanje računa, ter dodatne podatke, ki omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo in nemoteno izvedbo naročil.
- Zbrani podatki ob registraciji
Obvezni podatki: ime in priimek, elektronski naslov (služi kot uporabniško ime), geslo (ki ga določi uporabnik; v naši bazi se hrani v šifrirani obliki, zato do njega nimamo dostopa).
Dodatni podatki (neobvezni ob registraciji): telefonska številka, naslov za dostavo (obvezen šele pri oddaji naročila), podjetje oz. naziv pravne osebe in davčna številka (če uporabnik naroča kot pravna oseba oz. želi račun na podjetje).
- Namen obdelave podatkov
Obdelava zgoraj navedenih podatkov se izvaja za naslednje namene:
- Vzpostavitev in upravljanje uporabniškega računa, vključno s potrditvijo registracije in prijavo v sistem.
- Identifikacijo uporabnika v okviru poslovnega odnosa.
- Avtentikacijo in zagotavljanje varnosti računa, vključno z obveščanjem v primeru sumljivega dostopa ali varnostnih incidentov.
- Upravljanje zgodovine naročil, reklamacij, garancijskih zahtevkov in drugega, kar izhaja iz poslovnega razmerja.
- Operativno komunikacijo, ki se nanaša na uporabniški račun ali naročila (npr. status naročila, spremembe pogojev ipd. – ne gre za trženjska sporočila).
- Pravna podlaga za obdelavo
Izvedba pogodbenega razmerja oz. ukrepi pred sklenitvijo pogodbe na zahtevo posameznika (npr. ustvarjanje računa) (6(1)(b) GDPR).
Zakoniti interes upravljavca za varnost, preprečevanje zlorab in zaščito sistema (6(1)(f) GDPR).
Izpolnitev pravne obveznosti, kadar gre za izdajo računov, vodenje evidence prodaje ipd. (6(1)(c) GDPR).
- Zavarovanje podatkov in varnost računa
Uporabniški račun je zaščiten z geslom, ki ga uporabnik določi sam. Priporočamo, da uporabljate močno geslo in ga ne delite z drugimi. Naše spletno mesto uporablja varne komunikacijske protokole (HTTPS) za prenos podatkov, podatki pa so shranjeni na zaščitenih strežnikih.
Če zaznamo sum zlorabe ali nepooblaščenega dostopa, vas bomo nemudoma obvestili in lahko začasno onemogočimo dostop do računa, dokler se situacija ne razjasni.
OPOZORILO: Nikoli vas ne bomo prosili, da nam pošljete geslo po e-pošti ali telefonu.
- Upravljanje računa in izbris
Uporabniški račun je namenjen osebni uporabi posameznika. Uporabnik lahko kadarkoli preko spletnega vmesnika po prijavi: pregleda in posodobi svoje osebne podatke (npr. naslov, kontaktne podatke), spremeni geslo, pregleda zgodovino naročil.
Če želite deaktivirati ali izbrisati svoj račun, nas lahko kontaktirate. Podatke bomo izbrisali v skladu z določbami o rokih hrambe, razen če je njihovo nadaljnje hranjenje zakonsko obvezno (npr. podatki na računu za potrebe davčne zakonodaje – v skladu z ZDDV-1 in ZDavP-2).
- Dostop mladoletnih oseb
Registracija in uporaba uporabniškega računa je dovoljena le polnoletnim osebam (starejšim od 18 let). Mladoletne osebe lahko uporabijo našo spletno trgovino samo ob ustrezni privolitvi staršev ali zakonitih skrbnikov, če tako določa zakon.
Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. zavestno ne zbira podatkov otrok, mlajših od 16 let, brez preverljive privolitve staršev ali skrbnikov, skladno s členom 8 GDPR. Če izvemo, da smo pomotoma zbrali osebne podatke otroka brez ustreznega soglasja, bomo podatke nemudoma izbrisali.
Z&Z Skrbnik
Z&Z Skrbnik je digitalni dostopni modul – uporabniški vmesnik, namenjen registriranim uporabnikom medicinskih pripomočkov in pooblaščenim osebam, ki jim omogoča vpogled in upravljanje podatkov o uporabi medicinskih pripomočkov, naročilnic, zgodovini naročil, edukativnih vsebinah ter komunikaciji z izvajalcem. Gre za varno in nadzorovano digitalno okolje, ki se uporablja izključno za podporo uporabnikom in za izpolnjevanje zakonskih obveznosti na področju zdravstvenih storitev in sledljivosti medicinskih pripomočkov.
- Zbrani podatki in namen obdelave
a) Podatki ob registraciji in prijavi: ime, priimek, elektronski naslov (uporabniško ime), geslo (šifrirano v skladu z najboljšimi varnostnimi praksami), morebitni kontaktni podatki (npr. telefonska številka), ki jih uporabnik vnese prostovoljno.
Te podatke zbiramo za vzpostavitev in upravljanje uporabniškega dostopa ter izvajanje pogodbenih storitev, ki so povezane z modulom.
Pravna podlaga: izvedba pogodbe (6(1)(b) GDPR).
b) Podatki v profilu uporabnika:
-
- uporabniško nastavljene nastavitve profila (npr. kontaktne preference, dodatni osebni podatki, naslov za dostavo ipd.),
- podatki o zakonitem zastopniku, če gre za mladoletno ali nesposobno osebo.
Te podatke obdelujemo bodisi na podlagi vaše izrecne privolitve (če jih vnesete prostovoljno), bodisi na podlagi zakonitega interesa za nemoteno komunikacijo in podporo uporabnikom.
Pravna podlaga: zakoniti interes (6(1)(a) ali 6(1)(f) GDPR).
c) Podatki o uporabi modula (t.i. dnevniški podatki): tehnični podatki o dostopu (IP naslov, naprava, vrsta brskalnika, čas uporabe, napake ipd.), interakcije v modulu (npr. prenosi datotek, ogled obvestil, oddaja naročil, reklamacij idr.), metapodatki o vpogledih pooblaščenih oseb v podatke uporabnika (sledljivost in revizijska sled).
Te podatke obdelujemo izključno za zagotavljanje informacijske varnosti, odpravljanje napak, izvajanje vzdrževanja in izboljševanje funkcionalnosti sistema.
Pravna podlaga: zakoniti interes (6(1)(f) GDPR).
d) Evidenca medicinskih pripomočkov in sledljivost: modul omogoča vodenje evidence o uporabi posameznega medicinskega pripomočka (npr. naziv in serijska številka naprave, datum izdaje, zdravniška naročilnica, obračun zdravstvenemu zavarovanju). Ti podatki so nujni za zagotavljanje sledljivosti in varnosti pacientov, kot to zahteva zakonodaja o medicinskih pripomočkih.
Pravna podlaga: zakonska obveznost (6(1)(c) GDPR).
- Posebne obveznosti glede hrambe
a) Sledljivost medicinskih pripomočkov: dokumentacija o medicinskih pripomočkih se v skladu z zakonodajo (Uredba (EU) 2017/745 – MDR) hrani najmanj 10 let po datumu zadnje dobave oz. 15 let za implantabilne pripomočke. Kot distributer se držimo teh rokov – pogosto pa dokumentacijo hranimo tudi dlje, če obstaja verjetnost, da bi bila naprava še v uporabi.
Po preteku obdobja aktivne uporabe se bodo osebni podatki prenehali obdelovati za namene kontaktiranja, vendar lahko še naprej ostanejo anonimizirani ali arhivirani iz varnostnih razlogov.
b) Obveznosti do zavarovalnic (npr. ZZZS): če za pripomoček uveljavljate pravico do kritja iz zdravstvenega zavarovanja, bomo za obračun in poročanje uporabili tudi podatke, kot so zavarovalna številka, številka naročilnice ipd. Te podatke hranimo toliko časa, kot to zahteva zakonodaja o zdravstvenem zavarovanju.
c) Davčne in računovodske obveznosti: Podatke, ki so del izdanih računov, hranimo 10 let po koncu poslovnega leta, v skladu z ZDDV-1 in ZDavP-2.
d) Pogodbe in pravne listine: če je dostop do modula del pogodbenega razmerja (npr. pogodba o vzdrževanju), bodo te pogodbe in z njimi povezani podatki hranjeni vsaj do izteka zastaralnih rokov ali trajno, če gre za pomembne dokumente.
e) Odgovori na zahteve državnih organov: če prejmemo zahtevo po posredovanju podatkov s strani pristojnega organa (npr. sodišča, policije, informacijskega pooblaščenca), bomo podatke posredovali izključno v obsegu in v skladu z zakonskimi pooblastili.
Pravna podlaga: 6(1)(c) GDPR.
- Dostop in posredovanje podatkov
Osebni podatki, zbrani v Z&Z Skrbnik:
-
- niso javno dostopni,
- se ne posredujejo tretjim osebam, razen:
- pooblaščenim pogodbenim obdelovalcem (npr. vzdrževalcem informacijskega sistema, ponudnikom oblačne storitve),
- zakonsko pristojnim organom,
- pooblaščenim osebam za pomoč uporabnikom (npr. zdravniku ali zakonitemu zastopniku, kadar je to ustrezno in dokumentirano).
Vsi pogodbeni obdelovalci delujejo izključno na podlagi pogodbe o obdelavi osebnih podatkov (člen 28 GDPR), kar pomeni, da podatkov ne smejo uporabiti za lastne namene in so dolžni zagotoviti ustrezno informacijsko varnost.
Program zvestobe “Za lažje življenje”
Program zvestobe “Za lažje življenje” je namenjen strankam, ki redno uporabljajo naše izdelke in storitve (npr. medicinske pripomočke za samokontrolo glukoze, inkontinenco ipd.). Članstvo v programu je prostovoljno in brezplačno ter omogoča koriščenje različnih ugodnosti, kot so popusti, darila ob včlanitvi, brezplačna poštnina, svetovanja in podobno.
- Obdelava osebnih podatkov ob včlanitvi
Obvezni podatki za včlanitev: ime in priimek, naslov, telefonska številka, elektronski naslov.
Dodatni podatki (prostovoljno): datum rojstva (za rojstnodnevno ugodnost), informacije o uporabi pripomočkov (npr. tip diabetesa, uporaba inzulinske črpalke) – le če so relevantne in če da posameznik izrecno privolitev.
Namen zbiranja teh podatkov je oblikovanje evidence članov in izvajanje storitev, povezanih s članstvom.
Pravna podlaga: izvedba pogodbenega razmerja (članstvo v programu) (6(1)(b) GDPR), privolitev (za trženje in zbiranje dodatnih informacij) (6(1)(a) GDPR).
- Namen obdelave podatkov
a) Vodenje evidence članstva:
Na podlagi vaših podatkov ustvarimo evidenco članov programa, ki omogoča:
-
- dodeljevanje ugodnosti ob nakupu (npr. popust, darilo),
- spremljanje koriščenja ugodnosti (za preprečevanje zlorab ali dvojnega uveljavljanja),
- povezavo članstva z morebitnim uporabniškim računom (če obstaja).
b) Pošiljanje obvestil in e-novic članom:
Člani lahko prejmejo občasna sporočila s prilagojenimi vsebinami, kot so: obvestila o novih izdelkih ali storitvah, nasveti za uporabo pripomočkov, povabila na dogodke ali izobraževanja, posebne promocije.
Sporočila praviloma pošiljamo na e-naslov, občasno tudi po telefonu ali SMS-u, če je to nujno ali če ste to omogočili.
c) Prilagoditev ponudbe in razvoj programa:
Nakupne in uporabniške navade analiziramo na agregirani ravni (brez poseganja v posamezne profile), da bi razumeli potrebe uporabnikov in ustrezno prilagodili ponudbo.
Analize ne vključujejo avtomatiziranega odločanja s pravnimi učinki za posameznika.
Pravna podlaga: zakoniti interes (6(1)(f) GDPR).
- Pravice članov in upravljanje soglasij
Član programa ima popoln nadzor nad svojimi podatki:
-
- lahko kadarkoli pregleda ali popravi podatke (preko uporabniškega računa ali na zahtevo),
- lahko prekliče članstvo (prek povezave za odjavo v e-sporočilih ali preko kontaktnih podatkov družbe),
- lahko prekliče soglasje za trženje, ne da bi s tem izgubil pravico do koriščenja ostalih ugodnosti programa.
Po izstopu iz programa bomo vaše podatke prenehali obdelovati za namen programa, razen če jih moramo hraniti iz zakonskih razlogov (npr. davčna zakonodaja ali dokazila o transakcijah).
Opomba: Članstvo ni prenosljivo. Včlanitev je možna le z resničnimi in ažuriranimi podatki – v nasprotnem primeru si pridržujemo pravico do preklica članstva.
- Zaupnost podatkov in posredovanje tretjim osebam
Vaših podatkov ne razkrivamo tretjim osebam, razen: pogodbenim obdelovalcem (npr. ponudniku sistema za pošiljanje e-pošte), zakonsko pooblaščenim organom (npr. informacijski pooblaščenec, davčni organi) – in le v zakonsko določenem obsegu.
Zbirka podatkov o članih je, kjer je to zahtevano, ustrezno evidentirana skladno z ZVOP-2.
Obdelava podatkov pri naročilih in nakupih
Ob vsakem naročilu (ne glede na kanal: spletna trgovina, telefonsko naročilo, e-pošta, osebni obisk) obdelujemo osebne podatke, potrebne za sklenitev in izvedbo nakupa.
- Vrste zbranih podatkov
a) Identifikacijski in kontaktni podatki: ime in priimek, naslov za dostavo in/ali račun, telefonska številka in elektronski naslov, naziv podjetja in davčna številka (če gre za pravno osebo).
b) Podatki o naročilu: seznam naročenih izdelkov, količine, cene, način plačila in dostave, morebitni popusti (npr. na podlagi članstva v programu zvestobe).
c) Podatki o plačilu: pri plačilu po povzetju ne zbiramo podatkov o transakciji, pri plačilu s predračunom – prejmemo podatke iz bančnega izpiska, pri spletnem plačilu – ste preusmerjeni na plačilno platformo; mi ne zbiramo številke kartice.
d) Komunikacija v zvezi z naročilom: komunikacija o naročilu, reklamacijah, vračilih ali posebnih zahtevah.
- Namen in pravna podlaga obdelave
a) Izvedba naročila:
Vaše podatke uporabimo za: obdelavo in potrditev naročila, pakiranje in dostavo (podatki se posredujejo dostavni službi), izdajo računa, poprodajno podporo (reklamacije, vračila, servis).
Pravna podlaga: izvedba pogodbe (6(1)(b) GDPR).
b) Poročanje in računovodske obveznosti: izdan račun hranimo 10 let po koncu poslovnega leta, skladno z ZDavP-2 in ZDDV-1, podatke lahko pregledajo pristojni državni organi.
Pravna podlaga: zakonska obveznost (6(1)(c) GDPR).
c) Ocene zadovoljstva in podobna obvestila: občasno vas lahko po nakupu povabimo k oddaji ocene izdelka ali storitve – na podlagi zakonitega interesa (6(1)(f) GDPR). Sporočila niso trženjska in jih lahko kadar koli zavrnete.
d) Trženje podobnih izdelkov: e ste kupili izdelek, vam lahko pošljemo ponudbo za podoben izdelek, če temu izrecno niste ugovarjali, skladno s členom 158 ZEKom-2. V vsakem sporočilu je omogočena odjava.
- Posebnosti pri nakupu medicinskih pripomočkov
Nakup medicinskih pripomočkov lahko vključuje dodatne zakonske obveznosti:
-
- vodenje evidence uporabnikov zaradi zahtev Uredbe (EU) 2017/745 o medicinskih pripomočkih (MDR),
- hranjenje podatkov o serijski številki, datumu nakupa in kontaktu kupca za sledljivost in odpoklice,
- posredovanje teh podatkov proizvajalcem ali nadzornim organom, če je to zakonsko zahtevano.
Ti postopki se izvajajo izključno za namen varnosti pacientov, skladno z zakonodajo.
Komunikacija in podpora uporabnikom
Če z nami stopite v stik izven posebej opisanih situacij (npr. nam pošljete splošno vprašanje o izdelku, zaprosite za svetovanje glede uporabe medicinskega pripomočka, potrebujete tehnično pomoč pri uporabi spletne strani ali se prijavite na delavnico ter izpolnite kontaktni obrazec ipd.), bomo obdelovali tiste osebne podatke, ki nam jih prostovoljno posredujete. Najpogosteje gre za kontaktne podatke (ime, priimek, elektronski naslov, telefonska številka) in vsebino povpraševanja. Če nas kontaktirate kot predstavnik pravne osebe, lahko vključite tudi naziv podjetja ali institucije ter svoj položaj.
Podatke obdelujemo izključno za namen komunikacije z vami in zagotavljanja zahtevane informacije ali storitve. V primeru konkretnih zahtevkov (npr. servis medicinskega pripomočka) lahko vaše osebne podatke posredujemo tudi pooblaščenemu serviserju ali proizvajalcu, če je to nujno za izvedbo storitve. O vsakem takem posredovanju vas bomo obvestili in po potrebi zaprosili za soglasje, razen če je posredovanje očitno že razvidno iz narave vaše zahteve.
Komunikacija se lahko izvaja preko različnih kanalov (telefon, elektronska pošta, spletni klepet). Upoštevajte, da navadna elektronska pošta ni nujno šifrirana. Za izmenjavo občutljivih informacij vam lahko omogočimo varen način komunikacije (npr. šifriran kanal, osebni prevzem dokumentacije ipd.). Ko je zadeva zaključena, lahko dokumentacijo arhiviramo (npr. povzetke svetovanja glede uporabe pripomočka), z namenom zagotavljanja kontinuitete v prihodnji komunikaciji. Če želite, da zgodovine vaše komunikacije ne hranimo, nas na to posebej opozorite. V tem primeru bomo dokumentacijo izbrisali, razen če obstaja pravna podlaga za nadaljnjo hrambo (npr. zaradi zakonitega interesa upravljavca).
Videonadzor
V poslovnih prostorih družbe ter v njihovi neposredni okolici izvajamo videonadzor za namen zagotavljanja varnosti oseb in premoženja.
Obseg nadzora
Videonadzor izvajamo na območjih, kjer je to nujno potrebno za preprečevanje ogrožanja varnosti – predvsem na vhodih v poslovne prostore, v prodajnem prostoru in na parkirišču pred stavbo. Vsa nadzorovana območja so ustrezno označena s piktogramom kamere in informacijami o upravljavcu.
Upravljavec videonadzornega sistema je družba Zaloker & Zaloker d.o.o., Kajuhova 9, 1000 Ljubljana, kontakt: 01 542 51 11, info@zaloker-zaloker.si.
Namen in pravna podlaga
Videonadzor se izvaja z namenom zagotavljanja varnosti zaposlenih, obiskovalcev ter varovanja premoženja pred tatvinami, vandalizmom in drugimi oblikami protipravnega ravnanja. Pravna podlaga za obdelavo je zakoniti interes upravljavca v skladu s členom 6(1)(f) Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) in 76. členom Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2). Pred vzpostavitvijo videonadzora je bila izvedena ocena sorazmernosti in ugotovljeno je bilo, da milejši ukrepi ne zadostujejo.
Obseg obdelave
Obdelujejo se videoposnetki oseb na nadzorovanih območjih, vključno z datumom, časom in lokacijo posnetka (razvidno iz kota snemanja). Posnetki se hranijo na varovanem snemalniku z omejenim dostopom.
Dostop do posnetkov
Do posnetkov v živo imajo dostop izključno pooblaščene osebe (npr. vodstvo ali odgovorna oseba za varnost), in sicer le ob upravičenem razlogu (npr. ob sprožitvi alarma). Do shranjenih posnetkov dostopajo direktorica družbe in njeni pooblaščenci (npr. vodja IT). Vsak dostop se evidentira. Posnetki se lahko izjemoma posredujejo pristojnim organom (npr. policiji), zavarovalnicam (za uveljavljanje zahtevkov) ali sodiščem (v okviru pravnega postopka).
Hramba posnetkov
Redni posnetki se samodejno izbrišejo po 60 dneh. V primeru incidenta se relevantni izseki shranijo ločeno in se hranijo do zaključka vseh postopkov, vendar ne dlje kot eno leto, razen če zakon določa drugače (npr. do pravnomočnosti sodbe). Posnetki javnih površin, če bi obstajali, se lahko hranijo največ 6 mesecev.
Pravice posameznikov
Vsak posameznik, ki je bil posnet, ima pravico zahtevati dostop do svojih osebnih podatkov. Če posnetek vsebuje tudi druge osebe, bo omogočen le delni vpogled (z zameglitvijo drugih oseb). Zahteva mora vsebovati datum, približno uro in lokacijo prisotnosti ter dokazilo o identiteti (npr. fotografijo z dne dogodka). Prav tako imate pravico zahtevati izbris, omejitev obdelave ali vložiti ugovor – predvsem v primeru, če menite, da je bil videonadzor neupravičen. Avtomatizirano odločanje se na podlagi videonadzora ne izvaja.
Za uveljavljanje pravic nas kontaktirajte na info@zaloker-zaloker.si. V primeru domnevne kršitve imate pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu RS. Zagotavljamo, da se videonadzor izvaja skladno z zakonodajo in načelom najmanjšega obsega.
Uresničevanje pravic posameznikov
Kot posameznik imate pravico do: dostopa do osebnih podatkov, popravka netočnih podatkov, izbrisa (v določenih primerih), omejitve obdelave, ugovora, prenosljivosti podatkov.
V praksi
- Od e-novic se lahko kadar koli odjavite preko povezave »Odjava«.
- Registrirani uporabniki lahko sami urejajo svoj profil.
- Za uveljavljanje katerekoli druge pravice pišite na: info@zaloker-zaloker.si. Odgovor boste prejeli najpozneje v roku enega meseca.
- Če podatkov ni mogoče izbrisati (npr. računovodski dokumenti), vas bomo o tem obvestili in navedli pravno podlago.
Spremembe politike zasebnosti
Politiko zasebnosti redno posodabljamo. Datum zadnje posodobitve je naveden na dnu dokumenta. V primeru večjih sprememb vas bomo o tem posebej obvestili (npr. po elektronski pošti ali z vidnim obvestilom na spletni strani). Priporočamo, da občasno preverite vsebino te politike.
Politika uporabe piškotkov
Ta politika pojasnjuje uporabo piškotkov na naših spletnih straneh (zaloker-zaloker.si in poddomenah, kot npr. trgovina.zaloker-zaloker.si, newsletter.zaloker-zaloker.si).
Kaj so piškotki?
Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki se ob obisku spletne strani shranijo na uporabnikovo napravo. Omogočajo delovanje strani, shranjevanje uporabniških nastavitev in zbiranje statistike. Piškotki se delijo na:
- Začasne (sejne) – se izbrišejo ob zaprtju brskalnika.
- Trajne – ostanejo na napravi več dni ali let.
- Lastne – nastavljene s strani našega strežnika.
- Tretjih oseb – nastavljene s strani zunanjih ponudnikov (npr. Google Analytics).
Nekateri piškotki lahko predstavljajo poseg v zasebnost, kadar omogočajo identifikacijo posameznika. V takih primerih bomo pridobili vašo izrecno privolitev, preden jih namestimo.
Shranjevanje in varnost informacij, zbranih s piškotki
Podatki, zbrani s pomočjo piškotkov, se obdelujejo na podlagi vaše privolitve (razen v primeru nujnih piškotkov) in so shranjeni ter varovani v skladu z našimi varnostnimi standardi za obdelavo osebnih podatkov. Dostop do teh informacij imajo le pooblaščene osebe znotraj družbe Zaloker & Zaloker d.o.o. oziroma pogodbeni obdelovalci, s katerimi imamo sklenjene ustrezne pogodbe o varstvu osebnih podatkov.
V primeru uporabe piškotkov tretjih oseb (npr. Google, Facebook) so zbrane informacije prav tako predmet njihovih politik zasebnosti. Svetujemo, da se seznanite z njimi, zlasti če ste v času obiska naše strani prijavljeni v njihove storitve.
Raba piškotkov
Uporaba piškotkov na spletnem mestu upravljavca je skladna z Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2), ki določa, da se piškotki lahko shranijo na napravo uporabnika le, če je to nujno za delovanje storitve ali če je za to podana izrecna privolitev.
Izjema velja za piškotke, ki so tehnično nujni za prenos komunikacije po omrežju ali za izvedbo storitve informacijske družbe, ki jo uporabnik izrecno zahteva.
Vse druge piškotke obdelujemo izključno na podlagi predhodne privolitve uporabnika.
Spremembe politike uporabe piškotkov
To politiko piškotkov redno posodabljamo, da je usklajena z zakonodajo, smernicami nadzornih organov ter spremembami na naši spletni strani. V primeru pomembnejših sprememb (npr. uvedba novih piškotkov tretjih oseb ali sprememba namenov obdelave) vas bomo o tem posebej obvestili z vidnim opozorilom ali zahtevo za novo soglasje.
Pogoji uporabe spletnega mesta
Vsebina spletnega mesta in intelektualna lastnina
Vsebine na spletnem mestu Zaloker & Zaloker d.o.o. (vključno z besedili, članki, opisi izdelkov, fotografijami, grafikami, logotipi, video- in avdioposnetki, programsko kodo ipd.) so avtorsko varovane v skladu z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP) in pripadajo družbi Zaloker & Zaloker d.o.o. ali njihovim zakonitim imetnikom.
Družba je imetnik materialnih avtorskih pravic ali upravičena do uporabe vsebin na podlagi ustreznih licenc oziroma soglasij imetnikov pravic.
Blagovne znamke, logotipi in komercialni znaki, objavljeni na spletnem mestu, so prav tako varovani kot intelektualna lastnina družbe ali njenih partnerjev.
Prepovedano je vsako kopiranje, reproduciranje, razširjanje, javno prikazovanje, spreminjanje ali druga uporaba vsebin za komercialne namene brez predhodnega pisnega soglasja družbe, uporaba vsebin zunaj okvirjev, ki jih dopušča zakon (npr. osebna raba, citiranje z navedbo vira, izobraževalni namen v skladu z ZASP).
Vsaka nepooblaščena uporaba vsebin predstavlja kršitev avtorske zakonodaje in lahko vodi v odškodninsko ali kazensko odgovornost.
Uporabniki spletnega mesta in obiskovalci
Uporaba spletnega mesta lahko vključuje obdelavo osebnih podatkov (npr. ob registraciji, oddaji naročila, pošiljanju povpraševanja ipd.). Ti podatki se obdelujejo izključno skladno z GDPR, ZVOP-2 in našo Politiko zasebnosti. Uporabnik je z uporabo spletnega mesta dolžan ravnati v skladu z navedenimi dokumenti.
Poudarjamo:
- z registracijo potrjujete, da so podatki točni in da skrbite za varnost dostopa (gesla);
- z uporabo storitev, kot je program zvestobe, dajete soglasje za obdelavo podatkov, ki ga lahko kadarkoli prekličete;
- spletno mesto uporablja piškotke v skladu z ZEKom-2 in vašo izbiro nastavitev;
- vsak osebni podatek, ki ga posredujete, bomo uporabili zgolj za namen, za katerega ste ga posredovali.
Za vprašanja glede obdelave osebnih podatkov smo dosegljivi na info@zaloker-zaloker.si.
- Tehnični podatki ob obisku spletnega mesta
Ob vsakem obisku spletne strani se samodejno zbirajo določeni tehnični podatki o uporabnikovi napravi, vključno z: IP-naslovom, vrsto in verzijo brskalnika, operacijskim sistemom, nastavitvami zaslona, jezikom brskalnika, datumom in uro dostopa do spletne strani. Ti podatki se beležijo v sistemskih dnevnikih in se uporabljajo za: zagotavljanje varnosti in stabilnosti sistema, odkrivanje zlorab (npr. napadi DDoS), tehnično diagnostiko, prilagajanje prikaza spletne strani uporabnikovi napravi.
Pravna podlaga: Zakoniti interes upravljavca (6(1)(f) GDPR), v primerih analize obnašanja – vaša privolitev (6(1)(a) GDPR).
- Podatki o uporabi spletne strani
Zbiramo tudi podatke o tem, katere podstrani obiskujete, koliko časa preživite na posamezni strani, katere iskalne pojme uporabljate, kako klikate po vsebini (npr. dodajanje izdelka v košarico, prijava v račun ipd.). Če za to podate soglasje, uporabljamo analitična orodja (npr. Google Analytics), ki nam omogočajo zbiranje agregiranih statističnih podatkov (npr. število obiskov strani, izvor obiska, tip naprave uporabnika itd.). Vsi piškotki, ki niso nujno potrebni, se nastavijo le ob vaši izrecni privolitvi.
- Piškotki
Spletno mesto uporablja piškotke, ki omogočajo: pravilno delovanje strani (nujno potrebni piškotki), analizo uporabe (analitični piškotki), prikazovanje prilagojenih oglasov (oglaševalski piškotki). Piškotki, ki niso nujni za delovanje spletnega mesta, se uporabljajo samo ob vaši privolitvi, v skladu s členom 6(1)(a) GDPR. Svoje nastavitve lahko kadarkoli spremenite ali prekličete.
- Podatki, ki jih uporabnik vnese sam
Če na spletni strani izpolnite obrazec (npr. kontaktni obrazec, prijava v program zvestobe, naročilo na e-novice), zbiramo osebne podatke, ki jih vnesete – kot so ime in priimek, e-poštni naslov, telefonska številka, vsebina povpraševanja ali sporočila. Ti podatki se obdelujejo izključno za namen, zaradi katerega ste jih posredovali, npr. za odgovor na vprašanje, izvedbo registracije ali pošiljanje e-novic.
Pravna podlaga: vaša privolitev (6(1)(a) GDPR) ali izvedba pogodbenega razmerja oziroma predpogodbenih ukrepov (6(1)(b) GDPR).
- Vsebina tretjih ponudnikov
Če na naši spletni strani kliknete na vsebine ali vtičnike tretjih oseb (npr. YouTube videoposnetki, Facebook povezave), lahko ti zunanji ponudniki zbirajo podatke o vas, kar pomeni obdelavo s strani ločenih upravljavcev podatkov (npr. Google LLC, Meta Platforms). V takšnih primerih priporočamo, da se seznanite z njihovimi politikami zasebnosti. Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. ne prevzema odgovornosti za obdelavo osebnih podatkov, ki jo izvajajo zunanji ponudniki.
Omejitev odgovornosti
Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. si prizadeva zagotavljati točnost, ažurnost in zanesljivost informacij na spletnem mestu. Kljub temu:
- vsebine so informativne narave in niso pravno, medicinsko ali strokovno svetovanje;
- vsebine o medicinskih pripomočkih ne nadomeščajo nasveta zdravstvenih strokovnjakov;
- družba ne prevzema odgovornosti za dejanja, sprejeta zgolj na podlagi informacij s spletnega mesta;
- za napake v opisih izdelkov, cenah ali zalogi si pridržujemo pravico do popravka brez predhodnega obvestila.
Družba ni odgovorna za:
- posredno škodo, izgubo dobička, motnje poslovanja ali izgubo podatkov;
- škodo, ki nastane zaradi nedostopnosti spletnega mesta ali zlonamerne programske opreme (razen v primeru dokazane malomarnosti).
Spletno mesto lahko vsebuje povezave na spletna mesta tretjih oseb. Za njihovo vsebino ali varnost obdelave podatkov družba ne odgovarja.
Uporaba podatkov drugih uporabnikov
Uporabnik se zavezuje, da informacij o drugih osebah, do katerih dostopa preko spletnega mesta, ne bo uporabljal nezakonito ali v nasprotju z njihovimi pravicami. Kršitve lahko vodijo do omejitve dostopa in sodelovanja z organi pregona, kadar to zahteva zakon.
Spremembe pogojev in pristojnost
Družba si pridržuje pravico do spremembe pogojev uporabe. Spremembe bodo objavljene na spletnem mestu z datumom zadnje posodobitve. Uporabnik, ki spletno mesto uporablja po objavi sprememb, se šteje, da s spremembami soglaša.
Za morebitne spore je pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani, če ni z zakonom določeno drugače.
Veljavnost in spremembe pravnega obvestila
To pravno obvestilo glede varstva osebnih podatkov velja od dne 5. 6. 2025 dalje. Pridržujemo si pravico, da ga občasno posodobimo, da odraža spremembe v zakonodaji, regulatornih zahtevah ali načinu izvajanja naših storitev. O vseh pomembnejših spremembah vas bomo pravočasno obvestili na primeren način – npr. z vidnim obvestilom na naši spletni strani ali preko elektronske pošte, če ste dali soglasje za obveščanje.
Trgovina Zaloker & Zaloker
Trgovina družbe Zaloker & Zaloker d.o.o. deluje v skladu z evropsko splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR), Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Zakonom o varstvu potrošnikov.
Cene in DDV
Vse navedene cene so v EUR in vključujejo predpisani DDV. Cene veljajo od 1. 2. 2012 in so nepreklicne ter veljajo v trenutku nakupa za nakupe na spletni strani trgovina.zaloker-zaloker.si. Zaloker & Zaloker d.o.o. skuša kar najbolje skrbeti za točnost in ažurnost podatkov, navedenih na spletni strani, kljub temu pa lahko pride do nepravilnosti pri objavah cen, dobavnih rokov, opisov in lastnosti izdelkov.
Vseh morebitnih sprememb ne uspemo vedno vpisati na spletno stran sočasno z nastankom spremembe, zato se Zaloker & Zaloker d.o.o. obvezuje kupca, pred odpošiljanjem naročenega izdelka, obvestiti o spremembah ter mu omogočiti preklic ali zamenjavo naročenega izdelka.
Prav tako družba Zaloker & Zaloker d.o.o. kupca obvesti, če se spremeni cena med obdelavo naročila in skuša najti primerno in zadovoljivo rešitev za obe strani. Pravne osebe oz. zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko. Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. si pridružuje pravico do spremembe cen, vsebinskih in tekstovnih sprememb brez predhodnega obvestila.
Naročanje
Fizične osebe lahko naročajo izdelke v spletni trgovini brez posebnih omejitev, razen v primeru omejitve količine zaloge, ki jo določi družba Zaloker & Zaloker d.o.o.
Pravne osebe imajo omejitve pri nakupih v spletni trgovini, ki so skladne s sklenjenimi pogodbami in poslovnimi dogovori. V primeru neupoštevanja ali kršitve poslovnega dogovora si družba Zaloker & Zaloker d.o.o. pridržuje pravico do spremembe ali stornacije naročila. Družba o tem pisno obvesti pravno osebo, ki je oddala naročilo.
Načini plačila
V spletni trgovini trgovina.zaloker-zaloker.si je trenutno možno plačilo po povzetju, plačilo po predračunu ali s kreditno kartico. Pri plačilu po povzetju dostavni službi ob prevzemu blaga plačate poštnino (pri nakupih do vrednosti 100 € z DDV znaša 5 €) in manipulativne stroške storitve izbrane dostavne službe (po ceniku) z gotovino. Stroške embalaže ter pakiranja krije družba Zaloker & Zaloker d.o.o.
V primeru članstva v programu zvestobe »Za lažje življenje« in pri nakupih nad 100 € vrednosti poštnino krije družba Zaloker & Zaloker d.o.o.
Dostava in plačilo po povzetju
Dostavo blaga družba Zaloker & Zaloker d.o.o. omogoča le na območju Republike Slovenije.
Dostava naročenega blaga poteka preko izbrane dostavne službe s priporočeno pošiljko in z možnostjo plačila po povzetju.
Pri plačilu po povzetju vam dostavljalec naročeno blago dostavi na naslov, ki ga navedete ob naročilu, vi pa mu plačate stroške dostave ter morebitne manipulativne stroške po ceniku dostavne službe. V primeru članstva v programu zvestobe »Za lažje življenje« in pri nakupih nad 100 € vrednosti, strošek dostave krije družba Zaloker & Zaloker d.o.o. Vsa naročila so odpremljena v roku 3 do 5 delovnih dni po prejetju naročila. Če določenega izdelka ni na zalogi, vas o tem obvestimo po e-pošti ali telefonu v roku 3 delovnih dni od prejema naročila.
Preklic naročila, pravica do odstopa od pogodbe in vračilo blaga
Vsa sprejeta in nepreklicana naročila (naročilo lahko prekličete po telefonu na številki 01 587 40 80 / 01 542 51 11 ali preko e-naslova trgovina@zaloker-zaloker.si v roku 1 ure po oddaji naročila), ki jih družba Zaloker & Zaloker d.o.o. prejme preko spletne strani, e-pošte ali po telefonu, se obravnavajo kot nepreklicna in jih bo družba Zaloker & Zaloker d.o.o. odpremila na naročnikov (kupčev) naslov.
Naročnik (kupec) ima pravico, da v roku 14 dni od sklenitve pogodbe o storitvi (potrjenega naročila družbe Zaloker & Zaloker d.o.o.), ki še ni bila izvršena oziroma 14 dni od prejema blaga družbe Zaloker & Zaloker d.o.o., brez navedbe razloga sporočiti, da od pogodbe odstopa. Naročnik (kupec) je dolžan nositi stroške v zvezi z odstopom in vračilom blaga, ki ga mora v stanju, kot ga je prejel (nerabljeno, nepoškodovano, v enakem številu, v originalni embalaži in s priloženim računom) vrniti na naslov družbe Zaloker & Zaloker d.o.o. najpozneje v roku 30 dni od dneva odstopa. V primeru, da naročnik (kupec) blaga ne vrne v originalni embalaži, vrne poškodovano, s sledovi uporabe ali umazano, ima družba Zaloker & Zaloker d.o.o. pravico vračilo blaga zavrniti in od kupca zahtevati plačilo oziroma zadržati kupnino, ki jo je že prejel.
Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe oziroma v 15 dneh od dne, ko mu naročnik (kupec) blago vrne, na naročnikov (kupčev) transakcijski račun vrnil prejet znesek oziroma kupnino, brez stroškov, ki jih je imel z dobavo oziroma dostavo blaga.
V skladu z Uredbo (EU) 2017/745 o medicinskih pripomočkih (MDR, člen 2 ter členi 83–86) in Zakonom o medicinskih pripomočkih (ZMedPri-1, Ur. l. RS, št. 40/2025) že izdanih pripomočkov ni dovoljeno vračati, saj po izdaji ni več mogoče zagotoviti, da so bili shranjeni v ustreznih pogojih in da niso bili kompromitirani.
V primeru, da bo družba Zaloker & Zaloker d.o.o. naročilo sprejela, a ga v roku ne bo mogla izvršiti, bo naročnika (kupca) o tem obvestila in mu sporočila predvideni rok dobave. Naročnik lahko v tem primeru naročilo prekliče osebno, po telefonu (01 587 40 80 , 01 542 51 11) ali po e-pošti na trgovina@zaloker-zaloker.si. Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. mu bo morebitno prejeto kupnino vrnila na transakcijski račun v roku 5 dni.
Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka
V primeru predplačila velja, da družba Zaloker & Zaloker d.o.o. od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki, dostavni službi ne odgovarja za primere, če pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora naročnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, in sicer pošiljko nese na najbližjo enoto dostavne službe v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem obvesti tudi družbo Zaloker & Zaoker d.o.o. na e-naslov trgovina@zaloker-zaloker.si.
Pravica naročnika (kupca) do ugovora stvarnih napak in reševanje pritožb
Naročnik (kupec) se obvezuje kupljeno blago takoj po prejemu skrbno pregledati ter v primeru poškodovane embalaže v prisotnosti in ob sodelovanju dostavne službe zapisniško ugotoviti. Druge stvarne napake je dolžan naročnik (kupec) na verodostojen način ugotovil takoj, ko je to objektivno mogoče. V obeh primerih se naročnik (kupec) zavezuje o napakah obvestiti družbo Zaloker & Zaloker d.o.o. ter v obvestilo navesti vse relevantne podatke in mu predložiti dokazila, ki na verodostojen in pošten način utemeljujejo ugovor. Ugovore stvarnih napak naročnik (kupec) sporoči po e-pošti na trgovina@zaloker-zaloker.si.
Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. bo morebitne pritožbe naročnikov (kupcev) obravnava sproti. Naročniki (kupci) lahko pritožbe vložijo prek e-naslova trgovina@zaloker-zaloker.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. V primeru, da sporazumne rešitve spora ni mogoče doseči, je za rešitev spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
Reklamacija blaga
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani.
Naročnik (kupec) lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih družba Zaloker & Zaloker d.o.o., zagotavlja, če je bilo poslano napačno blago, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopa od naročnikovega (kupčevega) naročila.
V primeru reklamacije lahko naročnik (kupec) v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si družba Zaloker & Zaloker d.o.o. pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna odškodnino ali najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.
Naročnik (kupec) lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga vrne na stroške družbe Zaloker & Zaloker d.o.o., po vnaprejšnjem dogovoru na naslov družbe Zaloker & Zaloker d.o.o.
Naročnik (kupec) ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na izdelku zahtevati, da družba Zaloker & Zaloker d.o.o. blago z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.
Rok za zamenjavo izdelkov je 14 dni. Zamenjava blaga je mogoča le ob predložitvi originalnega računa oz. kopije računa.
Stvarna napaka blaga
Naročnik (kupec) lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti družbo Zaloker & Zaloker d.o.o. v roku dveh mesecev od dne, ko je bila napaka odkrita. Naročnik (kupec) mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in družbi Zaloker & Zaloker d.o.o. omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko naročnik (kupec) družbi Zaloker & Zaloker d.o.o. sporoči osebno, o čemer mu mora družba Zaloker & Zaloker d.o.o. izdati potrdilo.
Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo dve leti po izročitvi blaga. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ne veljajo s potekom dveh let od dne, ko je o stvarni napaki obvestil družbo Zaloker & Zaloker d.o.o.
Naročilo potrošnega materiala za medicinski pripomoček in reklamacije
Naročila potrošnega materiala za medicinski pripomoček uporabniki medicinskega pripomočka ali njihovi zakoniti zastopniki (skrbniki) oddajo preko obrazca v uporabniškem sistemu Z&Z Skrbnik.
Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. naročeni potrošni material izdaja le na podlagi veljavne naročilnice, ki jo uporabniku medicinskega pripomočka izda zdravnik.
Naročeni potrošni material se, če z naročnikom potrošnega materiala ni vnaprej dogovorjeno drugače, izroča preko dostavne službe, pri čemer stroški dostane (poštni stroški) bremenijo družbo Zaloker & Zaloker d.o.o.
Reklamacije potrošnega materiala za medicinski pripomoček se uveljavljajo preko obrazca v uporabniškem sistemu Z&Z Skrbnik. Vse prejete reklamacije za potrošni material za medicinski pripomoček se obravnavajo v času delovnika družbe Zaloker & Zaloker d.o.o.
Družba Zaloker & Zaloker d.o.o. ne opravlja ocene škode in servisa medicinskega pripomočka.
Reklamacija medicinskih pripomočkov, pri katerih garancijo daje proizvajalec, se lahko uveljavlja v obdobju, ki je navedeno v garancijskih pogojih (npr. inzulinska črpalka 4 leta, oddajnik za neprekinjeno merjenje glukoze 1 leto, merilnik glukoze v krvi 5 let). Reklamacijo medicinskih pripomočkov z rokom uporabe (glukozni senzor, infuzijski set, rezervoar ipd.) se lahko uveljavlja do izteka roka uporabe, ki je naveden na ovojnini.
Reklamacijo proizvodov, pri katerih proizvajalec garancije ne navaja (sponke, torbice ipd.) se lahko uveljavlja 12 mesecev od dneva nakupa.
Pri oceni upravičenosti reklamacije družba Zaloker & Zaloker d.o.o. sledi protokolu proizvajalca in Izjavi o garanciji (Garancijski list). Splošne pravice in dolžnosti kupca in prodajalca določa Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Brezplačni izdelki
Brezplačni izdelki so del posebnih promocijskih akcijskih kampanj družbe Zaloker & Zaloker d.o.o. Brezplačni izdelki so namenjen uporabi. Uporabnik lahko en brezplačni izdelek naroči enkrat v razdobju enega leta od dne oddanega naročila. Pridržujemo si pravico, da brezplačnega izdelka naročniku ne dobavimo, če je le-ta v razdobju, krajšem od enega leta od dne oddanega naročila, oddal več kot eno naročilo, če se brezplačni izdelek naroča na enake kontaktne podatke in je zaznana možnost zlorabe, okoriščanja, neupravičene obogatitve in morebitne preprodaje brezplačnega izdelka. Prav tako se ne zavezujemo dobaviti brezplačnega izdelka, če ta ni na zalogi. Pridržujemo si pravico do izdatnega preverjanja posameznika, ki ga vodimo v svoji bazi uporabnikov. Dobava brezplačnega izdelka v tujino ni možna.
Avtorske pravice
Spletna trgovina trgovina.zaloker-zaloker.si je v izključni lasti družbe Zaloker & Zaloker d.o.o. Pridržujemo si vse pravice in kakršnokoli posredovanje informacij iz spletnih strani www.zaloker-zaloker.si in trgovina.zaloker-zaloker.si je dovoljeno zgolj in samo s pismeno odobritvijo lastnika, saj so na spletnih straneh lahko objavljeni podatki, katerih avtorske pravice se pritičejo tretjim osebam. Vsi kršitelji zakona o avtorskih pravicah bodo kazensko preganjani.
Več si lahko preberete v Pravnem obvestilu.
Varovanje osebnih podatkov
Vsi podatki o uporabnikih, pridobljeni preko spletnih mest www.zaloker-zaloker.si in trgovina.zaloker-zaloker.si, bodo uporabljeni izključno za potrebe poslovanja (izstavitev računa, dostava, upoštevanje ugodnosti programa Za lažje življenje). Družba Zaloker & Zaloker podatke obdeluje in hrani v sistemu, ki je varno nameščen znotraj območja EU. S posebnim računalniškim sistemom, ki je zaščiten pred napadi nenaročene elektronske pošte (spam) in varovan z gesli, podjetje zmanjšuje možnost zlorabe osebnih podatkov posameznika s strani tretje osebe. Vaših osebnih podatkov ne prodajamo, posojamo ali drugače razkrivamo tretjim osebam za potrebe trženja in oglaševanja. Vsak lahko kadarkoli zahteva izbris svojih osebnih podatkov, in sicer z elektronskim sporočilom s svojim imenom, priimkom in spletnim naslovom, s katerim se oseba registrira v spletno trgovino na elektronski naslov zaloker@zaloker-zaloker.si ali s pisnim obvestilom na naslov družbe Zaloker & Zaloker d.o.o., Kajuhova ulica 9, 1000 Ljubljana. Več o ravnanju in obdelavi osebnih podatkov je navedeno v Pravnem obvestilu družbe.
Vsa evidenca naročil se nahaja na sedežu podjetja Zaloker & Zaloker d.o.o., na Kajuhovi 9 v Ljubljani. V primeru nejasnosti pri oddaji naročila si lastnik spletnih mest www.zaloker-zaloker.si in trgovina.zaloker-zaloker.si, družba Zaloker & Zaloker d.o.o., pridržuje pravice do navezave stika z naročnikom preko komunikacijskih sredstev na daljavo, na osnovi osebnih podatkov, s katerimi razpolaga na podlagi prijave oz. registracije v spletno trgovino.
Program “Za lažje življenje”
Program “Za lažje življenje” omogoča ugodnosti, ki jih določa družba Zaloker & Zaloker. Z registracijo se posameznik strinja, da ga družba Zaloker & Zaloker preko registriranega spletnega naslova oz. izpolnjenega fizičnega obrazca obvešča o ugodnostih in novostih ter mu posreduje druge vsebine. Posameznik oz. član je dolžan v vpisni obrazec navesti resnične in obstoječe osebne podatke. V primeru neverodostojnih podatkov ima družba Zaloker & Zaloker pravico vpisanega člana izbrisati, pri čemer ta izgubi pravico do ugodnosti.
Družba Zaloker & Zaloker zbira in obdeluje osebne podatke na podlagi privolitve člana. Vsak član se lahko od programa “Za lažje življenje” kadarkoli odjavi na registracijskem obrazcu s klikom na ODJAVA, preko spletnega naslova zaloker@zaloker-zaloker.si, s klikom na gumb “Odjava”, ki je na dnu prejetega e-sporočila ali s pisnim obvestilom na naslov Zaloker & Zaloker d.o.o., Kajuhova ulica 9, 1000 Ljubljana.
Ugodnosti članstva veljajo v trgovini Zaloker & Zaloker in v spletni trgovini Zaloker & Zaloker. Popusti se med seboj ne seštevajo.
Družbeno okolje, v katerem deluje družba Zaloker & Zaloker d.o.o., postavlja pred nas vedno nove izzive. Neprestano se soočamo s spremembami v poslovnem okolju, ki vplivajo na vsa področja našega delovanja in zahtevajo od nas nenehno prilagajanje ob upoštevanju vse večjega obsega pravil v obliki predpisov in kodeksov, ki se jim moramo podrejati in jih upoštevati.
Z namenom, da bi zaposlenim olajšali delovanje in jim pomagali pri izogibanju pravnim tveganjem družbe in njih samih, je vodstvo družbe sprejelo Kodeks ravnanja v družbi Zaloker & Zaloker d.o.o.
Z upoštevanjem teh smernic ne prispevamo samo k boljši oskrbi bolnikov, temveč tudi k ohranjanju našega ugleda pri strankah, državni upravi, poslovnih partnerjih ter strokovni in laični javnosti ter zaščiti naše družbe in vsakega izmed nas. Skupaj lahko z upoštevanjem tega Kodeksa prispevamo k uspehu družbe Zaloker & Zaloker d.o.o. tako, da zmanjšamo tveganje svojega poslovanja, preprečimo morebitne zaplete in obravnavamo nastale pomisleke.
S spoštovanjem,
Jasna Šturm
direktorica podjetja Zaloker & Zaloker d.o.o.
Primarna postavitev logotipa in simbola je postavljena v razmerju, ki ga zaznamo kot harmonično celoto.

Sekundarna postavitev logotipa in simbola tvori horizontalno kompozicijo. Uporablja se v primerih, kjer primarne konfiguracije ni mogoče aplicirati.

V primerih, kjer barvne različice ni mogoče uporabiti, se lahko uporablja monokromatska različica ali negativ.



Primarni barvni sistem logotipa je zasnovan dvobarvno, kot modra in vijolična, s kombinatoriko obeh barv. Napis je zasnovan enobarvo, kot modra.

Prosimo, da za delo vedno uporabite le izvirne digitalne grafične predloge, ki so vam na voljo na tem spletnem mestu.
Vse avtorske pravice so pridržane in v lasti družbe Zaloker & Zaloker d.o.o.
Trenutno ni razpisanih delovnih mest.
Družbena odgovornost