Podpora uporabnikom
SPLOŠNA VPRAŠANJA
Za več informacij o sistemih inzulinskih črpalk smo vam na voljo na telefonski številki 01 542 51 11 ali na podpora@zaloker-zaloker.si.
Za več informacij o drugih izdelkih, naročilnicah in naročilih potrošnega materiala smo vam na voljo na telefonski številki 01 587 40 90 ali na trgovina@zaloker-zaloker.si.
POIZVEDBA GLEDE IZTEKA NAROČILNIC
Pošljite SMS sporočilo na številko 041 663 460.
Delovni čas trgovine:
- ponedeljek, sreda, četrtek: 8.00 – 15.00
- torek: 8.00 – 18.00
- pet: 7.00 – 14.00
*Pri osebnem obisku na sedežu podjetja Zaloker & Zaloker je obvezna uporaba zaščitne maske in razkužitev rok pred vstopom v trgovino in/ali kontaktom z dogovorjeno osebo.
VPRAŠANJA V ZVEZI Z INZULINSKIMI ČRPALKAMI
Za vsa vprašanja v zvezi z uporabo inzulinskih črpalk in sistemov za neprekinjeno merjenje glukoze so vam na voljo naši edukatorji.
Za posvet se naročite na telefonsko številko 01 542 51 11 ali pišite na podpora@zaloker-zaloker.si.*
Za tehnično pomoč vam je dežurni edukator/ka na voljo 24 ur na dan na telefonski številki, ki ste jo prejeli na začetku uporabe pripomočka.
OSEBNI OBISK
*Za osebni obisk pri edukatorju/ki predhodno pokličite. Zaradi organizacije prostora je za daljši posvet z edukatorjem/ko nujna predhodna najava.
REKLAMACIJE
Uveljavljanje reklamacij naprav in potrošnega materiala:
- Reklamacijo medicinskih pripomočkov pri katerih garancijo daje proizvajalec, lahko uveljavljate v obdobju, ki je navedeno v garancijskih pogojih (npr. inzulinska črpalka 4 leta, oddajnik za neprekinjeno merjenje glukoze 1 leto, merilnik glukoze v krvi 5 let).
- Reklamacijo medicinskih pripomočkov z rokom uporabe (glukozni senzor, infuzijski set, rezervoar, ipd) lahko uveljavljate do izteka roka uporabe, ki je naveden na ovojnini.
- Reklamacijo proizvodov, pri katerih proizvajalec garancije ne navaja (sponke, torbice, ipd) lahko uveljavljate 12 mesecev od dneva nakupa.
Pri oceni upravičenosti reklamacije sledimo protokolu proizvajalca in Izjavi o garanciji (Garancijski list). Ob uveljavljanju reklamacije predložite kopijo računa.
Splošne pravice in dolžnosti kupca in prodajalca določa Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Reklamacije lahko sporočite preko e-pošte na podpora@zaloker-zaloker.si, ali s SMS sporočilom/telefonskim klicem dežurnemu edukatorju.
Potrebujemo naslednje podatke:
- Naziv pripomočka
- Serijsko številko pripomočka ali potrošnega materiala (npr. LOT glukoznega senzorja)
- Kratek opis napake
- Pri glukoznih senzorjih tudi mesto vstavitve (npr. roka, trebuh ipd.)*
*Reklamacije glukoznih senzorjev lahko uveljavljate najkasneje 30 dni od nastanka vzroka za reklamacijo. Reklamirate lahko vsak glukozni senzor, ki zaradi tehničnih vzrokov ne deluje ali ne deluje dovolj dolgo (vsaj 6 dni). Ob reklamaciji 5 ali več glukoznih senzorjev v sporočilo pripnite izpis iz programa CareLink PERSONAL (v obliki csv).
Navodila za pripravo izpisa: TUKAJ