za lažje življenje

Oviran dostop in sprememba prometnega režima na Kajuhovi ulici

Zaradi rekonstrukcije Kajuhove ulice od Rožičeve do Šmartinske ceste, bo do predvidoma 31. julija 2021 oviran promet. Spremenjen prometni režim ovira dostop do našega podjetja in parkiranje.

Prosimo vas, da v kolikor lahko, vsa naročila potrošnega materiala oddate po telefonu (01 587 40 90) ali spletni pošti (trgovina@zaloker-zaloker.si), nakupe pa opravite v naši spletni trgovini. V primeru osebnega obiska vam svetujemo parkiranje v okolici.

Zahvaljujemo se za razumevanje!

Podpora uporabnikom

SPLOŠNA VPRAŠANJA

Za več informacij o sistemih inzulinskih črpalk smo vam na voljo na telefonski številki 01 542 51 11 ali na podpora@zaloker-zaloker.si.

Za več informacij o drugih izdelkih, naročilnicah in naročilih potrošnega materiala smo vam na voljo na telefonski številki 01 587 40 90 ali na trgovina@zaloker-zaloker.si.

POIZVEDBA GLEDE IZTEKA NAROČILNIC

Pošljite SMS sporočilo na številko 041 663 460.

Delovni čas trgovine:

  • ponedeljek, sreda, četrtek: 8.00 – 15.00
  • torek: 8.00 – 18.00
  • pet: 7.00 – 14.00

*V primeru osebnega obiska na sedežu podjetja Zaloker & Zaloker  je obvezna uporaba zaščitne maske in razkužitev rok pred vstopom v trgovino in/ali kontaktom z dogovorjeno osebo.

VPRAŠANJA V ZVEZI Z INZULINSKIMI ČRPALKAMI

Za vsa vprašanja v zvezi z uporabo inzulinskih črpalk in sistemov za neprekinjeno merjenje glukoze so vam na voljo naše edukatorke.

Za posvet se naročite na telefonsko številko 01 542 51 11 ali pišite na podpora@zaloker-zaloker.si.
Za tehnično pomoč vam je dežurna edukatorka na voljo 24 ur na dan na telefonski številki dežurnega telefona, ki ste jo prejeli na začetku uporabe pripomočka.

OSEBNI OBISK

*Za osebni obisk pri edukatorki predhodno pokličite na telefonsko številko dežurnega telefona. Zaradi organizacije prostora je za daljši posvet z edukatorko nujna predhodna najava.

REKLAMACIJE

Pošljite sporočilo na podpora@zaloker-zaloker.si z naslednjo vsebino:
1. Ime pripomočka
2. Serijsko številko pripomočka ali potrošnega materiala (npr. LOT glukoznega senzorja)
3. Kratek opis napake
4. Mesto vstavitve glukoznega senzorja (npr. roka, trebuh ipd.)

POMEMBNO: Reklamacijo lahko uveljavljate najkasneje 30 dni od nastanka vzroka za reklamacijo.
Ob reklamaciji 3 ali več glukoznih senzorjev v sporočilo pripnite izpis iz programa CareLink PERSONAL.

Navodila za pripravo izpisa: TUKAJ

Programska oprema za uporabnike inzulinske črpalke

Kratka navodila za prenos podatkov v programsko opremo CareLink® Personal

Programska oprema za odčitavanje merilnikov

Oddaja soglasja za obveščanje

Program zvestobe
"ZA LAŽJE ŽIVLJENJE"
Scroll to Top